AKHIRNYA AKU DAH JUMPA GARLIC BALM YANG SERASI DENGAN ANAK AKU

"AKHIRNYA AKU DAH JUMPA GARLIC BALM YANG SERASI DENGAN ANAK AKU"


AKHIRNYA AKU DAH JUMPA GARLIC BALM YANG SERASI DENGAN ANAK AKU

.
.
.
Alhamdulillah...
Aku suka Garlic Balm yang hat nih sebab tekstur dia sangat lembut dan mudah serap kat kulit. Takde rasa berminyak yang melampau-lampau pun. Anak aku bila tidur malam tak selesa aku tak fikir benda lain dah terus capai garlic balm
.
.
.
Tak payah pening kepala nak pilih produk yang baik untuk family,aku memang mudah jatuh hati dengan produk yang natural nih sebabnya lagi tenang nak pakai lebih-lebih lagi kalau yang handmade sebab sah-sah depa tak bubuh bahan kimia
.
.
.
Lama dah aku pakai garlic balm ni bukan sebab pelbagai guna,mak aku sakit lutut masa balik Iftar ramai-ramai haritupun aku tenyehkan garlic balm nih ja,terus mak aku suh tinggalkan sebotol kat dia huhuhu.
.
.
.
Korang yang duduk area dekat2 SUNGAI SIPUT bolehlah roger2 agent nih sebab memang ready stok kat dia senang nak berbakti kat jiran setaman kannnn...

.
.
.
BERMINAT?
Tekan link 👇👇👇👇👇
#gajahbaring
#gajahbaringarspure
#gajahbaringhq
#arspure
#garlicbalm
#garlicbabybalm
#natural

Post a Comment

0 Comments