TIBA-TIBA BIBIR ADIK PUCAT,BADAN JADI LEMBIK,MUJUR ADA GARLIC BALM

TIBA-TIBA BIBIR ADIK PUCAT,BADAN JADI LEMBIK,MUJUR ADA GARLIC BALM

TIBA-TIBA BIBIR ADIK PUCAT,BADAN JADI LEMBIK,MUJUR ADA GARLIC BALM
.
.
.
Alkisahnya masa travel dari JB ke Perak sebelum puasa haritu. Sebelum bertolak semua dah amik sarapan & bertolak dalam keadaan tenang. Sebabkan nak cepat sebab ada kematian kami lupa nak bungkus makanan. Kami singgah R&R nak cari nasi tapi tak ada,banyak makanan ringan dan buah2 ja...rasa nak nagis sebab anak dah pucat sebab perut masuk angin...cuba beli makanan lain selain nasi semua taknak...
.
.
.
Masa tu saya dah cuak dah sebab anak dah senyap je lembik,lepastu dia terkuap-kuap...pada firasat saya kalau anak terkuap-kuap ni mesti dia nak muntah,dalam hati rasa bersalah sangat sebab lupa beli nasi
.
.
.
Masa tu saya duduk depan,saya dengan efisyennya melangkah ke belakang sambil suami memandu tu terus dapatkan anak dan riba,cepat-cepat ambil Garlic Balm dan lumur satu badan sampai tapak kaki...entah macamana saya dok urut-urut tu adik terlena. Saya berdoa janganlah jadi apa-apa sebab kalau dah masuk angin memang susah nak repair balik perut sebab adik tak makan ubat punya orang...
.
.
.
Selepas lebih kurang 40minit kami turun tol Sungkai dan tekad cari kedai makan pertama yang kami nampak untuk cari nasi sebab nak bagi anak makan. Alhamdulillah kami jumpa kedai makan yang ada nasi ayam dan terus bagi dia makan sambil berdoa jangan lah nasi ayam tendang balik(muntah)..dan kami bersyukur sepinggan nasi ayam habis licin adik makan,dia makan nasi ja...ayam tak makan...dannn tak muntah pun...syukur Alhamdulillah
.
.
.
Syukur sangat sebab saya efisyen ambil Garlic Balm lumur kat adik...mungkin bila dia terlena bantu rilekskan perut dia...apa-apapun Garlic Balm sangat membantu saat kecemasan kami dalam perjalanan yang agak jauh tu...
.
.
.
Inilah kelebihan bawang putih dapat membantu meredakan angin dan mual.Kalau yang jenis perut cepat sebu pun boleh guna...Jom kita ikhtiar,sebab nak bawa ubat kehulu kehilir memang susah tapi kalau bawa Garlic Balm tak susah pun😁

Jom dapatkan pada agent terdekat...
.
.
.
BERMINAT?
Tekan link 👇👇👇👇👇
#gajahbaring
#gajahbaringarspure
#gajahbaringhq
#arspure
#garlicbalm
#garlicbabybalm
#natural

Post a Comment

0 Comments